Städa hela dagen

Jaha, då var det söndag. Gigg och glad. Tottans mormor kom vid ett och noga som jag är så vill man ha det fint tills dess. Bara att ta tag i snabeldragen och börja röja. Hon kommer med blommor till oss som vi ska ha på bron och sätta ute. Hon är så söt så. ler.

Sen har jag och mitt hjärtat en extra dag för oss själva. Barna kommer först i mon kväll. Micke ska iväg och jobba i två veckor så han ville ha dom en dag till.

Kattungarna växer och blir stora. Fyra st. Först kom Doris med bebisar sen lite drygt en vecka efter så kom lilla Edith med bebisar. Två var. eller ja, Doris fick fyra men två av dom fick Tottan ta bort då dom hade spalt. Hemskt.

Sen det det jävligaste. Vår tv small igår. POFF. Lukta illa allötså. Så nu har vi ingen tv. Eller jo, vi fick låna emis lilla lilla tv. Men dålig syn som jag har så måste jag ju nästan sitta i den för att kunna se nå! GARV.

Nä, nu ska jag dra igång dagen här. Hör mitt hjärta är i full gång redan.


LOVE







Lillkillen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0