Poesi

Låt mig andas.
Kom och rör min själ.
Mitt innre. Hela mig.
Ta mig med dit jag aldrig varit förut.
Där det är varmt och tyst.
Där det bara finns du och jag.                                                                                   
Bara lugnet!



                                                             




                                                                                                                          Kom ta min hand.
                                                                                                                          Våga vandra på min osäkra sig.
                                                                                                                          Med mig vid din sida.
                                                                                                                          Låt oss tappa kontrollen ihop.
                                                                                                                          Följa stigen dit den leder.
                                                                                                                          Bara vandra i tid och rum så länge vi har
                                                                                                                          varandra! 
                                  
                     Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0