På stan

I morse åkte jag in till stan för jag skulle träffa min läkare. Var ute i god tid. Gillar inte att stressa liksom. Satte mig på ett fik som heter Tewe's. Skit trevliga och underbart god chockolatte. Hade även med mig block och penna.Givetvis tog jag lite bilder. Måste ju ha något att lägga ut här! ler. Satt och skrev lite ute i det fria som jag tänkte lägga ut här med. Men det kommer nog i mon eller nå. Får se vad jag hinner. i morgon är mitt hjärta ledig så då ska vi åka in till Maria och umgås lite samt att jag ÄNTLIGEN ska få prova spikmatta! Häftigt.
Nu sitter jag här själv då mitt gull är ute på middag med arbetskamrater. Några som skulle gå i pension.... Känns som om jag skulle vilja göra det ibland! Ler.

Jo, sen har min yoga film kommit med. Ska ge mig på det. Jupp. Två andra filmer med, men det går jag inte in på! ;)

Lägger upp lite foto nu iaf så kommer jag med mer senare!


Love







Min chockolatte



                                                                                  Ser det ut som jag har trist eller?      
                                     När jag väntar på min kärlek på hennes jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0