Moheds marknad

Hade ju lovat barna att åka på marknad. Fast det regna och var kallt ville dom för alla pengar i världen åka. Sagt och gjort. Börja med att vi fick betala 20 kr på pakering sen väl där inne så gick det några 100 alltså. Lottor, karusel och sockervadd och godis och en liten bugare till mig. Gumman köpte sig brända mandlar. Men gud vad liten marknaden var alltså. Trodde faktiskt den var större. Men nu vet jag ju det. Emma och Emi blev fotade av kuriren så vi får ju hålla upp ögonen efter dom i tidningen. Roligt för dom! :)

Jag och min firefly köpte oss nya pircingar till örat. Jag har bara inte fått i mitt än. Måste töja ut mitt hål först. Men som sagt allt går!!! ;)

Nu väntar en lugn och skön kväll med barna.

Love













Så, det var marknaden det. efter dom hade hoppat och åkt så fick vi åka hem för då var dom så våtta så dom frös. Men dom hade roligt och var lite nöjda iaf. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0