Lång dag

Idag hade jag lovat barna att vara hemma. Trodde det skulle bli en jätte tidig morron men inte då. Dom väckte mig vid 9 ca. Dom satt och titta på tecknat. Så söta så och duktiga. Vi åt frulle och sen fick dom glass. hehe. Sen åkte Emma och lekte och det fanns ingen hemma som Emi kunde leka med så hon har hjälpt mig hemma med tvätt och Nåna och lite så. Strax kommer kärleken hem och då ska vi in till stan. Bolaget klart. Midsommar imon. Ska till hennes mormor. Ska bli trevligt. Sen har jag lovat Emi att få leka i parken.

Sen har kattungarna börjat springa runt här nu. Det går så fort från det att dom kommer ut tills dom klarar sig själv. Dom är så söta så.

Nu sitter jag här och äter lite nättmelon. Underbart gott.

Slänger in lite olika kort den här gång!

Love


Emma har trist.... ;)


Emi tyckte det var jätte roligt. ;)


Smirre& Yris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0