Läkarbesök

Gud så skönt att det är över nu. Var på hälsoundersökning i morse. Blää. Dom tog 6 st rör på mig. AJ AJ AJ. Tycker inte alls om att få nål i armen, men mitt hjärta hade tagit ledigt just över den tiden så hon kunde följa med mig. Och tur var det, för jag försov mig. Hjärtat ringde 09:15 till mig och jag skulle vara där 09:30... Oj oj, nu blev det brottom. Upp och slängde på mig kläder och gumman hämta mig. Dom tog även sockret på mig men det var tydligen bra. Skönt att något är som det ska! Nu är det bara att vänta till man får hem svaren i brevlådan. Kunde ta några veckor sa dom. Just trevligt att behöva vänta så länge liksom. Dagens sjukvård!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0