Aj aj aj

Fick mina jävla grejor igår. Har så ONT i magen nu. Pallar inte många knop idag inte. Sitter och pratar med min lilla loppa Jasmine nu. Gud vad jag saknar henne. Hon börjar bli stor. Gud vad mycket man missar.

Äntligen har det slutat regna här. Alltså det har kommit skit mycket vatten. Fick vatten i källartrappen och översvämning på gården.
Men nu är det på väg att rinna bort så vi får hoppas att det inte kommer mer nu.

Sen var vi och köpte en tv igår. Så nu äntligen har man stor tv igen. Skönt. Dåligh syn som jag har så såg jag ju fan i texten på den lilla tv som fick lov att använda...

Kattungarna växer. Och allt flytter på här hemma annars.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0