Party

Då var det äntligen dax. Den 27/6 var vi hos Carina och grilla och parta lite. Maria kunde bara då. Sen var det jobb hela sommarn för henne. Så vi tog ju klart den lördagenm då. Var jätte god mat och gott sällskap. Härligt väder och happy humör. Klockan ticka på och helt plötsligt var det dax att göra stan. Vi åkte till krysset och hade så jävla roligt.


Cooling!

Min sötnos, lite onykter innan maten! ;)

Så har vi goa Maria här. Glad som fan! :)

Och vår värd Carina! ;)


Vår egen lilla grillmästare Mattias

Jag hade med mig Whisky som jag bjöd på. :)

Ja du älskling! Mys på! ;) Men ser att det vart vatten för din del! LER


Så var det mat time. Bra jobb Matte


Sen var de vist lite dans med. Line dance så klart.


Hej å ho... Jävla vad duktiga vi är

Ja sen fortsatte vi ute!

Sen var det dax att åka. Drack upp våra glass och for iväg, hade tyvärr inte med mig kameran ut.

Love

Kommentarer
Postat av: yvette

Nice party alltså...ni ser ut att haft superkul.

kram

2009-07-05 @ 18:12:58
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0