Livet

Allt går upp och ner så är det ju bara. Sen är det upp till en själv hur man vill påverka det. Just nu befinner jag mig i en väldigt grå zon. Men som min kärlek säger till mig allt som oftast, tänk positivs och allt ont har något gott med sig. Vi får se hur mycket jag kommer blogga nu ett tag fram över. Ska nämligen åka ner till Skåne ett tag. För hur länge det vet jag inte men det lär tiden utvisa hoppas jag.

Var hos läkarn idag, trodde äntligen att jag skulle på behandling för min struma!!!! MEN NÄDÅ..... Dom gjorde ett ultraljud på min hals. Hitta tydligen en "knöl" som dom sa så fint. Nu väntar jag på att få komma ner till Gävle. En djupare undersökning med jod och skit. Förstod inte så jävla mycket av vad läkarn sa, då han icke var svensk. Men ska vänta i tio dagar minst på ett provsvar, sen efter det så skulle det ta några veckor innan jag kunde åka till Gävle. den här JÄVLA svenska vården ger jag fan inte mycket för. Har liksom redan väntat i månader på att jag ska få hjälp. Tappar i vikt hela tiden. Kommer nog fan vara som ett vandrande skinnplagg när det väl är dax att börja behandla mig.

Å, det var skönt att få skriva av sig lite. Tihi. 

Sen har det hänt mycket mer men det är privat så det lämnar jag inte ut här.

Have a nice day

Love


Har min stora kärlek i tankarna.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0