Jaha, då var man igång igen.

Tänker lägga upp en massa bilder nu från semester nere i Skåne v 30. Vi hade inte så roligt väder. En dag var det fint och varmtr. Annars bara blåst och regn. Men en dag hade vi tillfälle att köra hem Albina(båten) från Mölle. Tottan fick ta hem henne. Hon är skit duktig på att köra båt.



När vi åker ner. Körde på natten. Var framme halv 4 på morron. Sen ut till båten.


Ja, så här kan se se ut  när vi är ute på havet. Foto på kullen och en grotta ute vid kanten.


Vi var självklart och hälsa på min lilla loppa. Hon hade blivit jätte stor. Gud vad tiden går fort. Sen fick jag träffa Alec med. Hon var lika söt som förr. Sen var hennes knäppa mor där med. Roligt att få träffa henne med. Var super länge sedan. Sen fick vi hälsa på Tinas koja. Minns tyvärr inte vad han heter. Men han kunde prata och pussas. Roligt. 

Lite på naturen och en så klockren skylt. Haha. Sen på surfare ute på vågorna.


Den här dagen var vi ute å åkte runt med mina föräldras bil och titta lite. Vi var sååå slitna. ;) Sen åkte vi och titta på huset där jag vuxit upp eller iaf tills jag gick i andre klass. Blev lite nostalgi alltså. Lilla Höganäs liksom. Sen körde vi en runda ner till hamnen där. Hade blivit jätte fint.


Sen när vi var hemma en dag så hade jag fixat så min kärlek skulle få åka hoj. Min kära vän Adam kom på besök och tog henne på en tur.


Sen var vi i båten igen. Mina föräldrar och sen är det tottan som städar lite och håller efter sina ben. Tihi


Vi var och hämta min brorson Cazper. Faster ville skämma bort honom lite. Vi var och åt och sen handla vi lite till honom. Sen ville han sova över i båten med oss. Han är så underbar!


Här ligger vi å myser å tittar tv. Tottan hon kolla lite på datron. Slöa blev vi efter ett tad.


Jaha, och vad har vi här då!? Garv. Jo lilla Qina som ska laga mat. Men alltså, förstå att lök är ajaj för ögonen och sen har vi spriten till köket. Inte nice!! Men gott blev det. Min blåmögelsås med bacon och lök och en massa grädde. Mmmmmm


På kvällen när vi gick ut för att ta lite drinkar. Härlig kväll faktiskt..


På kvällen. Vi hade jätte trevligt. Satt på hamnkrogen i Skälderviken. Dyrt men vi hade ju semester. Hick


Min fina, vackra kärlek, sen när vi kom tillbaka till båten gick lampan sönder så tottan och pappa fick laga den!

Sen på Lördag så vad jag och mamma ut och promenerade. Mamma hitta ett duvpar i ett träd. Fy vad mysigt det var att stå och titta på dom när dom tvätta varandra.

Sen på eftermiddagen åkte vi till mmin goa syster. Hon och Tottan fixa lite mat. Kommer bild på det sen. Var underbart kort alltså. Sen fick Leo tag i min kamera. Han har nog fått sin talang av mor sin. Tyckte att han fota ganska bra faktiskt. Kommer lite exempel!! Ler


Mm, han har nog en passion för fötter i olika slag. Haha


En så härlig bild på en härlig kille. Sen är det syster som spelar lite piano för oss. Att hon är duktig på det. Både på att sjunga, spela och laga god mat. Min syster är bäst i världen faktiskt... ;)

Den som först var vid bordet var Leo. Han var så hungrig vilket som syns när mamma håller på med hans mat. Men visst ser det gott ut. Jag har aldrig ätit så god kycklig förr. Och Tottan ser nöjd ut hon med! ;)

Sen på kvällen blev det grönsaker med dipp och en film. Sen bädda vi på golvet för min kärlek var jätte trött. Tyvärr blev det inget kort på mig och min syster den här gången. Snyft.

Så, då var det Söndag och vi ska köra hem. Men var ju tvungen att ta ett kort på Morris med. Tog med honom ner till min mamma. Hon behövde en ny katt.
Vi kom hem till Vannsätter igen när kl var ca 12:30. Blev en pizza och en öl och en wirre. Sen kom barna hem och sen kom Tottans lillebror och hans tjej. Kommer mer om det sen.

Love

Kommentarer
Postat av: yvette

Kul att få se hur eran vecka har varit..fina kort och ni verkar ha haft mysigt och träffat massa släktingar och kompisar..kram

2009-08-02 @ 15:37:39
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0