Ett försök att sluta röka

Mm, det är sant, Jag bestämde mig den 30:e Juli. Och har inte tagit ett enda bloss sedan dess. Så jag röka min sista cigg den 29:e Juli på natten. Känns faktiskt helt ok. Men det kommer ju stunder då jag är hyper.. Men har hjälpmedel. Apoteket. Hihi. Funkar bra än så länge så det är bara att hålla ut. :)


Sen är det ju bara fördelar med att lägga av. Luktsinne, smaklökar, andedräkt, kondition,blodtrycket och så min struma nu då! Sen har ju min kärlek sagt att det härligare nu att "pip" med mig! GARV......

LOVE

Kommentarer
Postat av: Cina

Det handlar bara om att bestämma sig!! Jag gjorde det den 11 feb-09 och det går bra fortfarande!! Lycka till Kram

2009-08-02 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0