Börjar närma sig

Nu räknar jag dagarna här hemma. Snart kommet syster min upp och hämtar mig. Ska spendera tid nere i Skåne ett tag. Inget jag ser fram emot men tyvärr ett måste. Jag har kommit till insikt med vad jag vill och hur jag vill leva min framtid. Tänk vad man har ljugit för sig själv och valt fel val. Ganska jobbigt när man förstår vilken situation man sitter i just nu. Men om bara tiden får gå så kommer nog allt att se ljust ut fram över. Kände bara att jag behövde skriva av mig lite just nu. Har så otoligt mycket i mina tankar men så svårt att få ut dom. Men den spärren kommer nog släppa inom snar framtid.

Snart kväller här hemma. Då ska jag krypa ner och hålla om henne jag älskar mest på denna jord. Få känna närhet och värme. Vilket vi båda behöver mer än nånsin just nu.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0