Blandat

Jaha,då sitter man nere i skåne. En vecka sedan jag kom ner. Känns på två viss allt ihop. Jätte skönt att träffa sina nära och kära men jag saknar ju mitt hjärta något så otroligt mycket. Har insett att det är med henne och änglarna jag vill leva med resten av mitt liv. Men allt det här är ju en enda står prövning för oss.

Har bott hos syster förra veckan och där hände jätte mycket. Nu bor jag hos mamma och pappa veckan ut skulle jag tro. Sen är det tillbaka till min syster yster. Hon ger mig så mycket positiv energi så jag känner att hela världen kan rasa över mig och det skulle inte röra mig i ryggen.

Jag har knäppt lite kort från olika tillfällen som jag lägger ut här. Kan dock tyvärr inte fixa till dom då min mamma inte har något program för det.

På åter seende!!!


LOVE

Systers hus

Min vän Angelica och hennes dotter Thea

Jag och Thea. Vill ha bebis nu...

Nåna i solen hos sis

Jag hos min super vän Adam. Lite berusad;)

Budda! Adams energi

Adam fixar sis bromsar

Mamma och pappa i båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0